Obchodné podmienky TA

Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti "MARRKO s.r.o."
IČO: 09053069, DIČ: CZ09053069, sídlo: Rudé armády 393, Jaroměř 55102

1. Predmet všeobecných obchodných podmienok.

Tieto Všeobecné obchodné podmienky upravujú postupy a podmienky, za ktorých spoločnosť MARRKO s.r.o. (ďalej len Spoločnosť) poskytuje služby spočívajúce v organizovaní vzdelávacích kurzov, seminárov, workshopov, konferencií a iných vzdelávacích podujatí (ďalej len kurzy) pre fyzioterapeutov, lekárov, trénerov a verejnosť (ďalej len Účastník). Spoločnosť je dodávateľom, ktorý poskytuje služby v oblasti vzdelávacích kurzov.

2. Definícia pojmov:

Spoločnosť: Spoločnosť MARRKO s.r.o. je právnická osoba založená podľa českého práva, ktorá poskytuje služby spočívajúce v organizovaní kurzov, kde vystupuje na strane poskytovateľa služieb (v daňovom doklade je uvedená ako dodávateľ).

Účastník: účastník je fyzická osoba, ktorá sa prihlási na kurz organizovaný spoločnosťou prostredníctvom prihlasovacieho formulára na webovej stránke www.marrko.cz v lehote na prihlásenie uvedenej v popise kurzu na webovej stránke spoločnosti. Konečným príjemcom služby je vždy účastník. Účastníkom môže byť aj iná osoba ako tá, ktorá vstupuje do zmluvného vzťahu so spoločnosťou na strane účastníka (napr. zamestnávateľ účastníka - tretia strana, ktorá účastníka na kurz vysiela). V tomto prípade sa účastník označuje ako konečný príjemca služby (na účely vystavenia daňových dokladov). Účastníkom kurzu sa stáva vtedy, keď je platba za kurz pripísaná na účet spoločnosti.

Tretia strana: tretia strana, ktorá vysiela účastníka na kurz, je osoba, ktorá vysiela účastníka na kurz (najčastejšie zamestnávateľ účastníka) a ktorá vstupuje do zmluvného vzťahu zo strany príjemcu služby. Na účely vystavovania daňových dokladov sa označuje ako platiteľ - odberateľ.

Kurz: na účely zmluvného vzťahu medzi Spoločnosťou a Účastníkom kurz znamená všetky vzdelávacie kurzy, vzdelávacie podujatia, vzdelávacie semináre, workshopy a konferencie organizované a ponúkané Spoločnosťou.


Prihláška: prihláška je formulár, ktorý účastník vyplní prostredníctvom webovej aplikácie na webovej stránke spoločnosti www.marrko.cz.


3. Definícia zmluvných strán

Poskytovateľom služby je spoločnosť "MARRKO s.r.o." (spoločnosť). Príjemcom služieb je vždy fyzická osoba (účastník). Účastník sa na kurzy vždy prihlasuje prostredníctvom prihlášky vo forme webového formulára na webovej stránke spoločnosti. V niektorých prípadoch môže ako platca ceny kurzu vystupovať aj tretia strana, právnická alebo fyzická osoba. Na daňovom doklade o zaplatení ceny kurzu je ako kupujúci vždy uvedený účastník. V prípade, že platiteľom nie je účastník, tento je vždy uvedený ako konečný príjemca na daňovom doklade.

4. Podmienky účasti na kurze:

Ak nie je v podmienkach kurzu uvedené inak, účastníkom kurzu môže byť lekár, fyzioterapeut, tréner alebo akákoľvek osoba z radov verejnosti v závislosti od typu kurzu. Spoločnosť je oprávnená obmedziť, rozšíriť alebo spresniť okruh účastníkov kurzu na základe kvalifikácie záujemcov.

Na účely získania príslušných osvedčení môže spoločnosť alebo sponzor vyžadovať určitú minimálnu účasť účastníka na kurze.
Úspešné absolvovanie záverečnej teoretickej alebo praktickej skúšky, prípadne oboch, alebo vypracovanie písomnej práce môže byť podmienkou ukončenia kurzu a získania osvedčenia. Podmienky skúšky určuje spoločnosť a účastníci sú o nich informovaní pred začiatkom kurzu.

Vydanie certifikátu môže byť podmienené registráciou účastníka na webovom portáli spoločnosti, ako aj stiahnutím certifikátu v elektronickej forme na účely zálohovania alebo tlače. Stiahnutie certifikátu z tohto portálu môže byť obmedzené časovým limitom alebo inou podmienkou, napríklad vyplnením dotazníka atď.

5. Uzatváranie zmlúv.

Účastník vyplní a odošle registračný formulár na webovej stránke Podniku, t. j. www.marrko.cz, vrátane súhlasu Účastníka so spracovaním osobných údajov a súhlasu s týmito Všeobecnými podmienkami. Odoslaním tejto žiadosti sa účastník zaväzuje riadne a včas zaplatiť celú cenu kurzu. V prípade neposkytnutia požadovaných alebo neúplných údajov účastníka alebo tretej strany má spoločnosť právo odmietnuť uzatvorenie zmluvy a žiadosť neprijať. Spoločnosť vylučuje prijatie žiadosti s dodatkom alebo odchýlkou (aplikácia § 1740 ods. 3 Občianskeho zákonníka). Účastník je povinný žiadosť pred jej odoslaním skontrolovať a opraviť. Spoločnosť považuje informácie uvedené vo formulári žiadosti za správne.

Spoločnosť potvrdí prijatie prihlášky účastníkovi potvrdzujúcim e-mailom, ku ktorému je priložená zálohová faktúra na celú cenu kurzu.


Platby sa uskutočnia bankovým prevodom. Platby v hotovosti sú možné len s výslovným súhlasom spoločnosti.


Jednotlivé kurzy nie sú viazané na konkrétnych lektorov a spoločnosť má právo kedykoľvek zmeniť lektora alebo lektorov, zmeniť počet lektorov v kurze, a to aj v priebehu kurzu. Skutočnosť, že v kurze došlo k zmene lektora, nie je pre účastníka dôvodom na zrušenie účasti na kurze, ani mu nevzniká nárok na vrátenie peňazí zaplatených za kurz.

Účastník nemá nárok na vrátenie peňazí za kurz alebo jeho časť, ak sa kedykoľvek rozhodne ukončiť svoju účasť na kurze alebo ho nedokončí.

Účastník kurzu Profesionál je ako prijímateľ služby osobou, od ktorej sa očakáva splnenie určitých kvalifikačných požiadaviek. Účastník je teda dostatočne informovaný, aby si mohol vybrať a zvážiť svoju účasť na kurze. Účastník preto nie je vo vzťahu k spoločnosti v pozícii spotrebiteľa.

6. Zrušenie kurzu.

Spoločnosť si vyhradzuje právo kurz zrušiť alebo zmeniť dátum jeho konania. Účastníci, ktorí sa už na kurz prihlásili, majú nárok na vrátenie zálohy za cenu kurzu v plnej výške. Účastníci berú na vedomie, že zrušenie kurzu nezakladá žiadne ďalšie nároky voči Spoločnosti vrátane dodatočného vrátenia zálohy za cenu kurzu. Zálohové platby, ktoré účastník zaplatil spoločnosti, spoločnosť vždy vráti na účet účastníka alebo tretej strany (platiteľa; účastníka), z ktorého bola platba vykonaná.

V prípade zmeny termínu kurzu bude účastníkom ponúknutý nový termín. Ak účastník nesúhlasí so zmenou termínu, spoločnosť mu vráti všetky zálohy, ktoré už za kurz zaplatil, v plnej výške.


Zálohová faktúra musí obsahovať dátum splatnosti. V prípade splatenia ceny kurzu po termíne splatnosti je Podnik oprávnený účtovať Účastníkovi zmluvnú pokutu vo výške 0,1 % z nezaplatenej sumy za každý deň omeškania. V prípade, že cena kurzu nebude uhradená v plnej výške 14 kalendárnych dní pred prvým dňom kurzu, spoločnosť je oprávnená zrušiť účasť prihláseného účastníka na kurze. Spoločnosť tak urobí prostredníctvom e-mailu zaslaného účastníkovi. V tomto prípade nie je dotknutá povinnosť registrovaného účastníka zaplatiť zmluvnú pokutu.

V prípade, že účastník uhradí zálohovú platbu za cenu kurzu po dátume splatnosti zálohovej faktúry a spoločnosť ju nezruší, je spoločnosť oprávnená odmietnuť účasť účastníka na kurze a v tomto prípade vrátiť účastníkovi zálohovú platbu. V tomto prípade nie je dotknutá povinnosť registrovaného účastníka zaplatiť zmluvnú pokutu.

Na zrušenie účasti na kurze zo strany prihláseného účastníka sa vzťahujú storno podmienky uvedené v bode 7 týchto podmienok. V prípade zmeny dátumu kurzu zo strany spoločnosti budú všetci prihlásení informovaní e-mailom a bude im ponúknutý náhradný dátum. V takom prípade má prihlásený účastník právo odmietnuť účasť na kurze a žiadať vrátenie zaplateného poplatku za kurz v plnej výške. V prípade, že prihlásený akceptuje náhradný termín, cena zaplatená za pôvodný termín kurzu sa považuje za platbu za náhradný termín kurzu. Zdaniteľným plnením na účely DPH je potom prvý deň kurzu v nový deň.

Po zaplatení kurzu dostane účastník faktúru - daňový doklad o zaplatení kurzu.


Žiadateľ môže povinnosť uhradiť cenu kurzu preniesť na tretiu osobu tak, že v prihláške vyplní fakturačné údaje tejto tretej osoby (napr. svojho zamestnávateľa). V takom prípade sa predpokladá, že registrovaný účastník tak urobil s vedomím a súhlasom tretej strany. Registrovaný účastník je potom povinný zabezpečiť, aby bola zálohová faktúra postúpená tretej strane, a overiť, či tretia strana zaplatí zálohovú faktúru spoločnosti riadne a včas. Účastník potom zabezpečí, aby sa fakturačný daňový doklad zaslal tretej strane. V prípade, že tretia strana neuhradí zálohovú faktúru riadne a včas, je spoločnosť oprávnená postupovať podľa bodu 6 týchto podmienok.

7. Zásady zrušenia

Podmienky zrušenia účasti na kurze (storno podmienky). Podmienky účasti náhradného účastníka.

Žiadosť a zrušenie účasti na kurze je potrebné zaslať e-mailom na adresu info@marrko.com alebo prostredníctvom kontaktného formulára na webovej stránke Marrko Pri zrušení účasti je potrebné uviesť meno, e-mail a číslo variabilného symbolu na zálohovej faktúre.

V prípade zrušenia účasti na kurze zo strany účastníka je spoločnosť oprávnená účtovať nasledujúce storno poplatky:
• 14 dní alebo menej pred začiatkom kurzu storno poplatok 50% z ceny kurzu vrátane DPH
• v prípade, že si prihlásený účastník nájde za seba náhradníka, storno poplatok je 0 %, je však potrebné nahlásiť zmenu najneskôr 7 dní pred prvým dňom kurzu a náhradník musí vyplniť prihlášku na kurz najneskôr 7 dní pred prvým dňom kurzu.

Ak sa účastník kurzu nezúčastní, poplatok za kurz sa nevracia.

Peniaze sa vrátia na ten istý účet, z ktorého bola záloha zaplatená. Na e-mailovú adresu účastníka uvedenú v registračnom formulári kurzu bude zaslaný opravený daňový doklad, v ktorom bude uvedené vrátenie zálohy a odpočítanie storno poplatku.

Účastník môže namiesto seba vyslať náhradného účastníka, ak spĺňa kvalifikačné požiadavky pre daný kurz. Účastník neplatí storno poplatok. Náhradný účastník je však povinný vyplniť prihlášku na kurz vrátane všetkých náležitostí, a to aj v prípade, ak je platiteľom zálohy na cenu kurzu za účastníka aj náhradného účastníka jedna osoba (tretia osoba). Po zaplatení zálohy za kurz náhradným účastníkom sa účastníkovi alebo tretej strane (platiteľovi) vráti záloha za kurz.

8. Podmienky účasti účastníkov na kurze

Každý účastník je zodpovedný za svoje zdravie, a to tak vo vzťahu k vlastnému zdraviu, ako aj vo vzťahu k iným osobám - lektorom a účastníkom kurzu. Spoločnosť je oprávnená odmietnuť účasť na kurze účastníkovi alebo kandidátovi, ktorý zjavne nie je zdravotne spôsobilý a ktorého zdravotný stav by mohol ohroziť ostatných účastníkov, lektorov alebo jeho vlastnú osobu, a to bez náhrady.

Účastník je povinný informovať lektora alebo garanta kurzu o svojom zdravotnom stave, najmä z dôvodu možných kontraindikácií pri praktických ukážkach počas kurzu.

Okrem toho je spoločnosť oprávnená odmietnuť vykonanie praktickej časti kurzu v spolupráci s osobou, ktorá má kontraindikácie vo vzťahu k praktizovaným technikám.

Ďalšie zdravotné požiadavky na účastníkov (napr. očkovanie) môže stanoviť spoločnosť v súvislosti so špecifikami kurzu a budú uvedené v informačnom e-maile.

Účastníci sú povinní chrániť vybavenie v priestoroch kurzu.

Účastníci budú vybavení pohodlným alebo športovým oblečením a papučami na kurz.

Platí tu prísny zákaz fajčenia, požívania alkoholických nápojov, drog atď. Do všetkých vyučovacích priestorov je zakázaný vstup osobám, ktoré sú opité, pod vplyvom návykových, omamných alebo psychotropných látok, v špinavom, zapáchajúcom alebo zjavne nevhodnom oblečení. Vstup do vyučovacích priestorov je povolený len v papučiach. V prípade nedodržiavania alebo nerešpektovania týchto pravidiel je zástupca spoločnosti oprávnený kedykoľvek požiadať takéto osoby, aby opustili priestory. V opačnom prípade môže byť takýto účastník vykázaný z priestorov výučby bez náhrady.

9. Ďalšie práva a povinnosti účastníkov, učebné materiály.

Počas kurzu sa účastníkom poskytujú vzdelávacie informácie prostredníctvom tlačených, elektronických alebo multimediálnych materiálov. Tieto materiály sú určené výlučne na výučbu a osobné použitie účastníkov. Tieto materiály sa nesmú šíriť, kopírovať ani nijako upravovať, či už vcelku alebo po častiach, a nesmú sa používať inak ako výučbové materiály na účely kurzu a pre jednotlivých účastníkov.

Účastník, ktorému sú takéto materiály sprístupnené, je zodpovedný za ochranu autorských práv autorov a pôvodcov všetkých materiálov, ktoré mu boli sprístupnené. Účastník je tiež zodpovedný za ochranu akýchkoľvek autorských práv, patentov, ochranných známok alebo patentových práv, s ktorými príde do styku počas kurzu alebo ktoré sú uvedené v materiáloch kurzu.


Držiteľmi autorských práv k študijným materiálom alebo osobami oprávnenými používať tieto materiály na účely kurzu sú lektori, garanti kurzu alebo spoločnosť.

Účastníci berú na vedomie, že všetky informácie poskytnuté v rámci kurzu sú všeobecné a nezohľadňujú a ani nemôžu zohľadňovať všetky prípady, s ktorými sa účastníci môžu stretnúť pri poskytovaní zdravotníckych služieb pacientom. Od účastníkov sa vyžaduje, aby pri poskytovaní zdravotných služieb pacientom vždy zvážili všetky indikácie, kontraindikácie a faktory interakcie s pacientom a aby vždy postupovali lege artis, t. j. vždy zvážili všetky riziká použitia daného postupu pre konkrétneho lekára alebo pacienta. Spoločnosť, inštruktor a garant nenesú zodpovednosť za prípadné zranenia účastníkov školenia alebo pacientov, ak sa nedodržia postupy a obmedzenia uvedené v tomto odseku alebo ak sa vyučované postupy použijú nevhodne.

Všetky video a audio záznamy počas celého kurzu alebo jeho časti sú možné len s výslovným predchádzajúcim súhlasom lektora.

Všetky videozáznamy a zvukové záznamy sú určené výlučne na osobné študijné účely účastníkov a nesmú sa žiadnym spôsobom ďalej šíriť.

Účastníci berú na vedomie, že spoločnosť môže počas kurzu vyhotovovať fotografie, videozáznamy a zvukové záznamy na účely ďalšieho vzdelávania a na použitie na webovej stránke spoločnosti a v sociálnych médiách.

Účastníci berú na vedomie, že niektoré z precvičovaných techník cvičenia môžu účastníkom spôsobiť nepohodlie alebo byť nepríjemné či dokonca bolestivé.


Počas kurzu majú účastníci k dispozícii prístup na internet. Účastník je zodpovedný za obsah a zákonnosť všetkého obsahu, ktorý nahráva na web alebo sťahuje z webu prostredníctvom pripojenia spoločnosti.

Účastníci kurzu, ktorí absolvovali kurz a prípadne zložili záverečné skúšky a získali príslušné osvedčenie, nie sú oprávnení vydávať osvedčenia iným osobám.


10. Cena kurzu.

Cena kurzu je stanovená len v českých korunách (CZK)

Súčasťou kurzu môžu byť aj učebné materiály. Ak nie je uvedené inak, sú zahrnuté v cene kurzu a uvedené v popise kurzu na webovej stránke spoločnosti.

Spoločnosť je platcom DPH.

11. Spracovanie osobných údajov.

Pri vypĺňaní prihlášky na kurz sú potenciálni účastníci povinní poskytnúť spoločnosti svoje osobné a iné údaje uvedené v príslušnom formulári na webovej stránke spoločnosti.

Súčasťou prihlášky na kurz je vždy súhlas účastníka so spracovaním jeho osobných údajov Spoločnosťou v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorými sú príslušné predpisy o ochrane osobných údajov podľa právnych predpisov členského štátu Spoločnosti a nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len "GDPR"). V prípade rozporu medzi ustanoveniami právnych predpisov členského štátu účastníka a spoločnosti na ochranu osobných údajov a GDPR má prednosť GDPR odo dňa účinnosti GDPR, t. j. od 25. mája 2018. Ak GDPR stanovuje záväznosť osobitných vnútroštátnych predpisov a ak členský štát prevádzkovateľa alebo členský štát sprostredkovateľa vydal takéto osobitné vnútroštátne predpisy (vykonávacie nariadenie), zmluvné strany sa zaväzujú dodržiavať aj takéto vnútroštátne predpisy.

V prípade, že na strane účastníka koná tretia strana, ktorá účastníka na kurz vysiela a je uvedená ako platca ceny kurzu (najčastejšie zamestnávateľ účastníka), táto tretia strana uzavrie so spoločnosťou zmluvu o spracovaní osobných údajov, v ktorej je spoločnosť uvedená ako spracovateľ údajov. V tomto prípade musí účastník vyjadriť aj svoj súhlas podľa bodu 12 týchto podmienok.

Účastníci a potenciálni účastníci udeľujú spoločnosti výslovný súhlas s použitím ich adresy, telefónnych čísel a elektronickej adresy na účely zasielania kontaktných správ, obchodných oznámení, propagačných materiálov, certifikátov a daňových dokladov prostredníctvom SMS a MMS správ, elektronickej pošty alebo písomne, a to na dobu neurčitú. Zainteresovaná strana alebo účastník je oprávnený kedykoľvek písomne odvolať uvedený súhlas.

Po ukončení zmluvy o kurze a vyrovnaní všetkých vzájomných práv a povinností spoločnosť vymaže údaje účastníka zo svojej databázy. Uchádzač alebo účastník však dáva spoločnosti súhlas na spracovanie svojho mena, priezviska, kvalifikačných a odborných požiadaviek a informácií, adresy a ďalších kontaktných údajov, a to na dobu neurčitú po ukončení zmluvy na účely ponuky kurzov organizovaných spoločnosťou. Účastník alebo potenciálny účastník má právo písomne odvolať tento súhlas v čase ukončenia zmluvy alebo kedykoľvek neskôr.

Účastníci súhlasia s tým, že počas kurzov budú vyhotovené fotografie, zvukové a obrazové záznamy na účely dokumentácie a propagácie prostredníctvom webovej stránky spoločnosti a sociálnych médií.

Účastníci kurzu Profesionál súhlasia so zaradením do databázy trénerov základného cvičebného systému Marrko na webovej stránke www.marrko.cz/treneri


12. Záverečné ustanovenia

Na účely tejto zmluvy sa zmluva uzatvára prostredníctvom komunikácie cez webový formulár. Na účely komunikácie so Spoločnosťou sa e-mailová komunikácia považuje za písomnú a zo strany Spoločnosti sa e-mailové adresy uvedené v kontaktnej časti webovej stránky www.marrko.cz považujú za adresy na doručovanie.

Zmluvný vzťah medzi spoločnosťou, účastníkom alebo treťou stranou, ktorá účastníka na kurz vysiela, sa riadi českým právom, a to aj v prípade, že zmluvný vzťah má medzinárodný prvok. Pokiaľ nie je v týchto obchodných podmienkach uvedené inak, riadia sa právne vzťahy medzi zmluvnými stranami príslušnými ustanoveniami zákona č. 89/2012 Sb. - občianskym zákonníkem

V prípade, že sa niektoré ustanovenie Všeobecných obchodných podmienok stane neplatným alebo nevymáhateľným, nemá to vplyv na platnosť ostatných ustanovení (§ 576 Občianskeho zákonníka). Na účely zmluvy so spoločnosťou sa neuplatňujú tieto ustanovenia Občianskeho zákonníka: § 557, § 558 ods. 2 (obchodné praktiky), § 1740 ods. 3 (prijatie so zmenou alebo odchýlkou).

Vyplnením prihlášky na kurz účastník alebo osoba, ktorá ho na kurz vysiela, potvrdzuje, že si prečítal Všeobecné podmienky a súhlasí s nimi. Spoločnosť vylučuje prijatie ponuky so zmenou alebo odchýlkou zo strany účastníka.

Spoločnosť si vyhradzuje právo odchýliť sa od týchto podmienok. V prípade rozporu medzi podmienkami a informáciami poskytnutými spoločnosťou v informačnom e-maile, na webovej stránke spoločnosti, poskytovateľom certifikátu alebo lektorom či sponzorom kurzu si spoločnosť vyhradzuje právo odchýliť sa od týchto podmienok.

Spoločnosť si vyhradzuje právo na zmenu podmienok. Tieto podmienky sú platné a účinné počas celého trvania zmluvného vzťahu so spoločnosťou. Ukončenie zmluvného vzťahu nemá vplyv na platnosť a účinnosť tých ustanovení týchto zmluvných podmienok, ktoré vzhľadom na svoju povahu musia platiť až do úplného vyrovnania všetkých nárokov vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu, najmä ustanovení o voľbe práva, zmluvných pokutách a ďalších.

13. Tieto všeobecné obchodné podmienky sú účinné od 1. 11. 2022.

Na vašom súkromí nám záleží

Tento internetový obchod ukladá cookies, ktoré pomáhajú k jeho správnemu fungovaniu. Využívaním našich služieb s ich používaním súhlasíte.

Povoliť všetkoNepovoľovať cookies